Усталений стереотип, що Тайвань - це Китай, давно не відповідає дійсності. Спільного в них тільки приблизне географічне положення (десь на Сході). Правда, є дещо ще - випуск продукції під запити замовника. Кому дешевше, кому подорожче (читати тут). Так може тому що замовники везуть неякісні запчастини , у нас так багато «поганого Тайваню»?
Підводячи підсумки, хоче сказати про бюджетности тайванських деталей. Якщо ви - господар недорогий і немолодий іномарки, навіщо оплачувати дорогі фірмові тракторів? А що з цього приводу думають власники автомобілів середнього класу? Питання не таке однозначне, якщо на кону не тільки ціна, але і статус. Вибираючи дорогу оригінальну деталь і викладаючи в три рази більше з гаманця, вони заспокоюю себе, мовляв це ліцензія, а значить довговічність. Але коли потрібно економити, погоджуються, що Тайвань - оптимізація витрат. Адже «зайвих» грошей не буває ні в кого.
Скарги на тайванські деталі - поза справами конкурентів, а реальний факт низькоякісної підробки на ринку України . Вся справа в постачальниках, які не завжди звертаються до топовим виробникам кузовщини в Тайвані. Пояснюються вони так: деталі з гарантованим і перевіреним якістю купують погано. І це факт, українські автомобілісти вибирають недорогі тайванські деталі.