КОШИК 0 Товари - 0 UAH
Search - JoomShopping
Поиск - Категории
Поиск - Контакты
Поиск - Контент
Поиск - Ленты новостей
Поиск - Метки

Установка бампера під силу будь-якому (Реальні історії з життя магазину)

 

Всім доброго дня (або ранку, або вечора). В якійсь мірі шкода, що Ви не можете приїхати до нас і купити кузовні деталі особисто. Зараз установник бампера сидите в зручному кріслі, читаєте цю статтю, можливо плануєте покупку бампера, крила або капота. І не знаєте, що ми не тільки інтернет-магазин, але і звичайний магазин, в який їдуть вирішувати нагальні проблеми-з упевненістю, що все вийде.

 

У кожного - особливе завдання. Це на перший погляд здається, що продавцеві аби відпустити товар. Одному - треба, щоб просто стало, іншому - щоб сам боже не викрив копію. Завжди підкажемо, допоможемо підібрати кращий з можливих варіантів.

 

Нещодавно приїжджав до нас один молодий, але серйозний хлопець на Honda Accord. Машина знатна, американської збірки. На вигляд долею побита, як і хлопець. Втім, в даному випадку це комплімент чоловікові, такі люди викликають повагу. За людині не скажеш, що затиснув грошей на оригінал або немає грошей, зовсім інше - ну не хоче він переплачувати, якщо можна взяти Тайвань.

 

Його одного вже було досить, щоб справити враження на весь персонал, але далі було більше. Коли ми підібрали потрібний  бампер , з Акорду виповз майстер СТО, назвемо його Джамшут. Низького зросту, на обличчі переляк і ознаки голоду, про таких ще кажуть - "дивитися боляче". Ми навіть злегка оторопіли від несподіванки, думали, вже чужий в магазині, знахабнів магнітоли красти посеред білого дня.

 

- Спокійно, - заспокоїв нас власник автомобіля. - Це Равшан (ім'я змінено на загальне з метою публікації статті без дозволу героїв історії), Майстер мій.

 

Нічого собі, до нас зі своїми майстрами ще не приїжджали, подумали ми. Серйозно підготувався. Ну що ж, дивіться, приміряйте. Равшан взявся за справу. Немаленьку таку дрібничку перевертали з одного боку на іншу і назад. Хлопець уважно спостерігав за Равшаном. Ми стежили з ще більшим інтересом. Що він там знайти намагається? Деталь як деталь, 100% копія оригіналу (вибачте за оксюморон). Такі брали вже не раз, тьху тьху тьху, ні разу не повертали. А вже якщо не стає, так питання в кузові в цілому і руках  майстра .

 

- Нармально, суша. Далжна стати. Старгуйся, брат, тут чут підкрутити. і все будет ОК. - сказав Равшан, як відрізав. І зник в салоні Акорду.

 

Завжди приємно обслуговувати людей думаючих, які знають, що їм потрібно. Телефонуйте, якщо немає можливості приїхати особисто, і ми обов'язково допоможемо вам. Працюємо без передоплати, доставляємо по всій Україні. І гарантуємо, що всі бампери, капоти і крила, куплені у нас, встануть. Аби руки були з того місця.

PS У Равшана вони саме з того. Бампер поїхав і більше не повертався.

Це жесть або Виробництво тайванських деталей. Частина 2

Виготовленням  кузовних  запчастин в Тайвані зайняті кілька десятків заводів. А найавторитетнішим з них є TYG ( Tong Yang Group ). Почувши азіатське назву, багато автомобілістів «включають» стереотипи з приводу якості. Але варто познайомитися з авторинком і стане ясно, TYG має вагому частку не тільки на національному рівні, а й у всьому світі. До речі, заводи компанії розташовуються не тільки в самій Тайвані і ще кількох азіатських країнах, а й в Європі. А крім безлічі сертифікатів TYG відзначений стандартами Ford.

 Звідки ж беруться деталі низької якості і реальні випадки несумісності запчастини з кузовом. Справа в тому, що в самій Тайвані крім концернів-гігантів є виробники «простіше». Клас їх продукції, грубо кажучи, поступається за технологічними характеристиками. Якщо концерни першої величини викидають прес-форми після певної кількості використань, заводи з кооперативними стандартами якості найчастіше закуповують вже були у вжитку прес-форми. Страждають, тобто не витримуються і такі стандарти, як:
 
· Точність обрізки та обробки;
· Певна марка металу або пластмаси, грунтовки;
· Похибка форми деталі.
 
Як результат, досить низька якість і відповідна вартість. Але, що саме небезпечне, деталь зовні нагадує ту, що якраз необхідна автомобілісту. Але зовнішність оманлива.
 
 відповідь європейців
 
 
Ринок кузовних автозапчастин Європи представлений кількома поважними концернами, які тримають марку і користуються авторитетом. Але за останні роки позиції були значно втрачені не без допомоги тайванських конкурентів.
 

Європейці будували цей бізнес десятиліттями, і не здалися так просто. Якщо продажу на вторинному ринку їм закриті, то на поставках деталей ОЕ ринку європейці все ще заробляють краще.

 Як контролюють якість

 Зразки з кожної серії проходять ретельний контроль, а саме:
 
· Візуальний контроль
· Серія випробувань матеріалу
· Тест безпеки
· Тести на товщину покриття
· Тестова установка запчастини

 

Щоб відповідати високим стандартам галузі, виробники (в тому числі і TYG) тримають близько 150 автомобілів для тестових перевірок свого товару.

 

Гарного дня і вдалих покупок!

 

Це жесть або Переваги тайванських деталей. частина 3

тайванські кузовні деталіУсталений стереотип, що Тайвань - це Китай, давно не відповідає дійсності. Спільного в них тільки приблизне географічне положення (десь на Сході). Правда, є дещо ще - випуск продукції під запити замовника. Кому дешевше, кому подорожче (читати тут). Так може тому що замовники везуть  неякісні запчастини , у нас так багато «поганого Тайваню»?

 

Підводячи підсумки, хоче сказати про бюджетности тайванських деталей. Якщо ви - господар недорогий і немолодий іномарки, навіщо оплачувати дорогі фірмові тракторів? А що з цього приводу думають власники автомобілів середнього класу? Питання не таке однозначне, якщо на кону не тільки ціна, але і статус. Вибираючи дорогу оригінальну деталь і викладаючи в три рази більше з гаманця, вони заспокоюю себе, мовляв це ліцензія, а значить довговічність. Але коли потрібно економити, погоджуються, що Тайвань - оптимізація витрат. Адже «зайвих» грошей не буває ні в кого.

 Б / у запчастина - альтернатива?
 
Щоб не ризикувати на копії, можна взяти кузовную запчастина б / у. З одного боку це така ж запчастина, як та, що підлягає заміні. Але з іншого боку, вона вже була у використанні, а значить, незрозуміло, що з нею було до. Можливо, несучу частину кузова зняли після ДТП, вирівняли до пристойного стану, пофарбували і тепер продають. А захлопнеш капот разок невдало, так деталь і трісне. Єдиний непохитний плюс - б / у запчастина коштує в 2-3 рази дешевше.
 
підсумок
 
кузовні запчастини ізТайваняУ відновленні кузова авто тайванські деталі незаперечно лідирують. Оригіналу віддані одиниці, тоді як копії купують охоче і часто. Та й сертифіковані за всіма канонами деталі коштують на 20-30% дорожче. А кому-то і цих грошей шкода за папірці і гучні імена незалежних інститутів в документації.

Скарги на тайванські деталі - поза справами конкурентів, а реальний факт низькоякісної підробки на  ринку України . Вся справа в постачальниках, які не завжди звертаються до топовим виробникам кузовщини в Тайвані. Пояснюються вони так: деталі з гарантованим і перевіреним якістю купують погано. І це факт, українські автомобілісти вибирають недорогі тайванські деталі.

 

Это жесть или Чего вы не знали про тайваньску кузовщину. Частина 1

кузовні запчастини ТайваньМожет чи Тайвань випускати автозапчастини оригінальної якості? Або саме визначення - «тайванське» - вже свідчить про дешеву і, швидше за все, поганий кузовщине? За останні 6-7 років азіати перевернули уявлення про свою роботу, по-перше, обзавівшись партнерством з провідними світовими концернами. А по-друге, «Тайвань» тепер просять, чекають і охоче беруть самі автомобілісти.

 Треба розуміти, що постачальники кузовних деталей прекрасно знають, що беруть. Так як заводи Тайвані хоч і навчилися робити на відмінно, але задовольняють потреби кожного клієнта. Хочете дешевше - будь ласка. Хочете  дорожче  - зробимо. І варіантів результату безліч.

 стандарти виробництва

 Тайванські оператори кузовщини звикли розділяти товари на  5-6 класів: вищий, конвеєрний, близький до оригінального, найменш наближений, нижчий . Але 6 років тому Єврокомісія зобов'язала національних виробників до єдиного стандарту.

 

Ще жорсткіше виявилася комісія американська. Найвідоміша незалежна організація CAPA, яка займається дослідженням автомобільних запчастин і встановлює стандарти для імпортерів, прийняла особливі допуски. Тому все  кузовні деталі  з Тайвані, помічені спеціальним стікером CAPA, будьте впевнені, пройшли найсуворіший контроль якості. Якщо маркера не знайшли, а постачальник запевняє, що запчастина пройшла американську сертифікацію, не вірте на слово, а зайдіть на сайт. Організація зробила можливим перевірити деталь будь-якого виробника на наявність їх сертифіката. 

Інші незалежні центри - в Британії (науково-дослідний центр Thatham), в Німеччині (корпораціяTUV SUD) і Іспанії (інститут Centro Zaragoza) - проводять свої власні тести і є таким собі маяком для недосвідчених в кузовних запчастинах автомобілістів. Їх сертифікат багато значить, і заводи дуже стараються його отримати. А для цього тайванська запчастина повинна відповідати всім критеріям оригінальною.

 Найцікавіше, що ідея використовувати думка незалежних науково-дослідних центрів спочатку належала виробникам оригінальних запчастин (концернам зі світовими іменами). Вони розглядали це як відмінний маркетинговий хід, який допоможе збільшити частку ринку і відвоювати у азіатів попит. Але і тут тайванці виявилися у виграші, отримавши бажані сертифікати за  матеріал  і виконання деталей, і залишаючи все ту ж доступну цінову категорію.

 

Думаєте, «тайвань» купують тільки українці? Загляньте в сусідню Європу, Росію, запитаєте знайомих в США. У кузовному секторі лідирують азіати. Попит на їхню продукцію величезний, і все завдяки:

 

  •        високій якості
  •         недорогою ціною
  •         Виконанню з тюнінгом

 Не дивно, що європейські концерни переорієнтували виробництво в Тайвань. І не соромляться зізнатися в тому, що навіть свої оригінальні запчастини виготовляють там.

 

Гарного дня і вдалих покупок!

Publish modules to the "offcanvs" position.