0
;
0 Грн

Розповідь, про капоті плавно перейшов в глобальні роздуми про особливості національної торгівлі

Продавати автозапчастини на дорогі авто завжди приємно. В нашій колекції є крила на БМВ X6, капот на Тойота Секвойя і інші машини. Але днями сталася насправді цікава продаж. Був проданий алюмінієвий капот на БМВ п'ятої серії в кузові F10. Варто відзначити, що всі товари вартістю від 10000 тисяч гривень продавати досить хвилююче, а в нашому випадку "зійшлися всі зірки". Клієнт 2 рази отримував вживану деталь і обидва рази невдало. Втративши надію, і убивши море часу на спілкування з баригами, клієнт прийшов до нас. Капот був замовлений в Польщі, термін доставки 3 дні. Деталь стала без проблем і зазорів. Слід зазначити, що клієнт вніс передоплату в розмірі 25-ти відсотків від вартості товару. Вельми відчутна сума.Ось на таку красуню ми продали капот

Хоча звичайно нервування з такими продажами не оберешся. Причин хвилювань досить. В інтернеті є величезна кількість статей і постів про нечесні магазинах, шахраїв і брехунів. Але повірте, особисто я за 3 роки роботи був обманутий клієнтами на дуже круглу суму.
Мене, давно не дивують клієнти які замовляють товар післяплатою і їдуть на заробітки, і природно не є на нову пошту. В такому випадку ми оплачуємо дорогу в обидва боки. Звозити бампер Интаймом в обидві сторони виходить як мінімум 350 грн ...

Але це дрібниці. Основні ризики при замовленні товару з інших країн це те, що постачальники просто не приймають повернення через клієнт не забрав ... Це  blog vot звичайно не є законним. Але з іншого боку ми живемо в Україні. І крім гордості за нашу країну, ми маємо не побоюся цього слова найжорстокіше митне законодавство. Воно регулює і впливає на наше життя сильніше ніж війна з Росією, корупція і стихійні лиха в складщіну. Яке робить абсолютно неможливим загальноприйняті процедури повернення. Коли товар ввозиться за нього сплачується мито і коли він везе назад той же .... Такого немає ніде в світі. Це парадокс. Ціни на продукти і автомобілі - породження ідіотизму нашого законодавства. 
Але ми змушені адаптуватися до цих умов. (Покупка морально застарілої машини віком в 12 років, 3 рази від'їзду свій ресурс за 10к убитих єнотів той же приклад адаптації).

Але повернемося до наших баранів, я всім цим хочу хоч трохи зблизити клієнта і продавця. Коли у вас просять символічну передоплату за товар, зовсім не обов'язково Вас хочуть надурити. Цілком можливо продавець просто хоче хоч трохи убезпечити себе від фінансових втрат. І отримати хоч якісь гарантії забору товару. Мої магазини беруть передоплату в двох випадках. Перше - замовлення товару з інших країн. Друге - габаритний, дешевий товар (зазвичай чек до 350 гривень). З першим все ясно. І люди зазвичай з розумінням ставляться до 20% передоплати. А по другому чого я тільки не вислухав .. ..

Продовження цієї публікації в наступному пості ..