кузовні запчастини ТайваньМожет чи Тайвань випускати автозапчастини оригінальної якості? Або саме визначення - «тайванське» - вже свідчить про дешеву і, швидше за все, поганий кузовщине? За останні 6-7 років азіати перевернули уявлення про свою роботу, по-перше, обзавівшись партнерством з провідними світовими концернами. А по-друге, «Тайвань» тепер просять, чекають і охоче беруть самі автомобілісти.
Треба розуміти, що постачальники кузовних деталей прекрасно знають, що беруть. Так як заводи Тайвані хоч і навчилися робити на відмінно, але задовольняють потреби кожного клієнта. Хочете дешевше - будь ласка. Хочете дорожче - зробимо. І варіантів результату безліч.
стандарти виробництва
Тайванські оператори кузовщини звикли розділяти товари на 5-6 класів: вищий, конвеєрний, близький до оригінального, найменш наближений, нижчий . Але 6 років тому Єврокомісія зобов'язала національних виробників до єдиного стандарту.
Ще жорсткіше виявилася комісія американська. Найвідоміша незалежна організація CAPA, яка займається дослідженням автомобільних запчастин і встановлює стандарти для імпортерів, прийняла особливі допуски. Тому все кузовні деталі з Тайвані, помічені спеціальним стікером CAPA, будьте впевнені, пройшли найсуворіший контроль якості. Якщо маркера не знайшли, а постачальник запевняє, що запчастина пройшла американську сертифікацію, не вірте на слово, а зайдіть на сайт. Організація зробила можливим перевірити деталь будь-якого виробника на наявність їх сертифіката.
Інші незалежні центри - в Британії (науково-дослідний центр Thatham), в Німеччині (корпораціяTUV SUD) і Іспанії (інститут Centro Zaragoza) - проводять свої власні тести і є таким собі маяком для недосвідчених в кузовних запчастинах автомобілістів. Їх сертифікат багато значить, і заводи дуже стараються його отримати. А для цього тайванська запчастина повинна відповідати всім критеріям оригінальною.
Найцікавіше, що ідея використовувати думка незалежних науково-дослідних центрів спочатку належала виробникам оригінальних запчастин (концернам зі світовими іменами). Вони розглядали це як відмінний маркетинговий хід, який допоможе збільшити частку ринку і відвоювати у азіатів попит. Але і тут тайванці виявилися у виграші, отримавши бажані сертифікати за матеріал і виконання деталей, і залишаючи все ту ж доступну цінову категорію.
Думаєте, «тайвань» купують тільки українці? Загляньте в сусідню Європу, Росію, запитаєте знайомих в США. У кузовному секторі лідирують азіати. Попит на їхню продукцію величезний, і все завдяки:
- високій якості
- недорогою ціною
- Виконанню з тюнінгом
Не дивно, що європейські концерни переорієнтували виробництво в Тайвань. І не соромляться зізнатися в тому, що навіть свої оригінальні запчастини виготовляють там.
Гарного дня і вдалих покупок!