Гарантія та політика повернення товарів інтернет магазину
ГАРАНТІЯ.
На більшість товарів інтернет магазину кузовних деталей 2kryla діє складська гарантія терміном 3 місяці. Для повернення грошей або обміну товару по гарантії необхідне укладення СТО про наявність заводської несправності. Якщо деталь є справною, але була невірно підібрана - це не є гарантійним випадком. Будь ласка, щоб уникнути неприємних ситуацій з'ясуйте протягом 14 днів від дати покупки стає Ваша деталь на авто.
ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ.
Ви можете повернути або обміняти куплений у нас товар протягом 14 днів від дати покупки відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».
Дата покупки - це день, в який ми відвантажили Вам товар. Шановні клієнти, просимо звернути Вашу увагу на те, що день, в який Ви забрали товар у компанії перевізника - не є датою покупки.
Як і де повернути придбаний товар?
1. В офісі компанії за адресою місто Київ, Архітектора Вербицького 32а оф 104
2. Надіслати наложеним платежем будь-яким доступним для Вас перевізником (Нова Пошта, Автолюкс, Інтайм, Делівері та ін.). У разі помилки компанії при підборі, пересора, неналежної якості товару - усі послуги з транспортування оплачує одержувач (Компанія). У разі бажання "просто повернути" - транспортні витрати оплачує відправник (Клієнт)
ОБОВ'ЯЗКОВІ ВИМОГИ ДО ТОВАРУ, ЩО ПІДЛЯГАЄ ПОВЕРНЕННЮ.
• Товар не має слідів експлуатації (подряпини, сколи, потертості, написи, фарбування і т.д.).
Це не означає що не можна попередньо «приміряти» товар. Якраз навпаки, дуже важливо переконається, що деталь стає і ми навпаки просимо Вас перевіряти ці моменти в перебігу 14 днів, щоб потім без проблем провести заміну. Дбайливе ставлення до товару - запорука 100% повернення.
• Товар повністю укомплектований. Зберігайте будь ласка «зайві» елементи комплектації до того моменту, як не будете впевнені в тому, що деталь підходить і ніякі повернення Вам вже не потрібні.
• Чи не порушена цілісність упаковки. Упаковка - це елемент товару. Зіпсована упаковка - зіпсований товар. Будь ласка, виймайте товар акуратно. Не треба нічого писати на упаковці. При зворотної доставки нам товару - ОБОВ'ЯЗКОВО попросіть, щоб товар обернули пакувальної плівкою (все одно за цю доставку платимо ми).
• Збережені всі «плівочки», інші захисні елементи та інша «непотрібна дурниця». А Ви б купили товар без захисної пленочки ?;) Звичайно ж - ні. Тому, будь ласка, зберігайте всі захисні елементи. Адже це так просто.
ЗАКЛЮЧНЕ СЛОВО
Виконання всіх перерахованих вище, простих правил зробить можливим 100% повернення товару без втрати Ваших і наших емоційних, фінансових і часових ресурсів.
У той же час, ми завжди намагаємося бути на стороні клієнта і йдемо на зустріч навіть тоді, коли це загрожує нам фінансовими втратами.